Cream Look

Cream Look 

There are combinations of colors that come naturally. For example, white is a color that reminds me immediately of brown. I would say that it is almost a natural matching. The harmony when you are wearing a white and a brown item is really tangible. Obviously I’m biased because I love these colors, and in this post I want to offer a combination that I’m sure will catch your attention, matching clear pants and a brown jacket with a checked waistcoat by L.B.M. 1911 ( www.lubiam.it ) and a pair of brown loafers by Franceschetti ( www.francecshetti.it ); mustard colored and blue striped tricot tie is signed instead by Nicky Milano ( www.nickymilano.it ). A mismatched outfit, and as such not suitable for the office, but certainly interesting to be proposed in one of your upcoming occasions.

Ci sono degli accostamenti di colori che nascono da soli. Per esempio, il bianco è un colore che mi richiama obbligatoriamente il marrone. Mi verrebbe da dire che è quasi naturale.L’armonia che si ha quando si indossa un capo bianco ed uno marrone è davvero tangibile.Ovviamente sono di parte perché amo questi colori, e  in questo post voglio proporvi un accostamento che sono sicuro susciterà il vostro interesse, composto da un pantalone chiaro ed una giacca marrone abbinate ad un gilet check di L.B.M. 1911 ( www.lubiam.it ) e ad un paio di loafer marroni di Franceschetti ( www.franceschetti.it ); la cravatta tricot color senape a righe blu è firmata invece Nicky Milano ( www.nickymilano.it )
Un look spezzato, e in quanto tale non adatto all’ufficio, ma sicuramente interessante da proporre in una delle vostre prossime occasioni .

Marco

cream look cream look cream look cream look cream look cream look cream look cream look

Related Post

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *